Спадкоємець Vertu
Компанія Caviar представляє прем'єру - розкішну модель Unico Segnatura, яка миттєво зупиняє на собі погляд занадто ефективним дизайном і хвилює питання: Ми могли десь зустрічатися? На це питання відповідає сам засновник ювелірного бренду - Ілля Джакометті.
«Ви пам'ятаєте епоху Vertu? Вона була просто грандіозною!» - з натхненням говорить Ілля Джакометті, засновник бренду Caviar -«Це був чудовий час, коли, світ раптом побачив нову точку прикладання розкоші - мобільний телефон! Виявилося, що він може бути зроблений із сталі, титану, золота, усипаний діамантами і сапфірами, обтягнутий шкірою, як у салоні Ferrari! Це був справжній захват! Всі чоловіки відчули себе немов хлопчаки, які опинилися у чудовому магазині іграшок!» Купити телефон вартістю автомобіль - це стало мрією кожного чоловіка, хто міг дозволити собі хоча б мріяти про це! «Мені навіть шкода, що ті часи закінчилися» - сміється сам Джакометті.
Однак, новий час - це ще більш прекрасна ера! Сьогодні технічна краса пристрою вражає нас не менше, ніж діаманти на корпусі! Ми захоплюємося швидкістю, можливостями, які відкривають перед нами програми та мультимедіа! Але справжня радість ми відчуваємо, коли функціональне досконалість телефону з'єднується з його зовнішньої естетикою. Тому дорогоцінні телефони Caviar , що мають у своїй основі Apple iPhone, і, створені вручну, з душею і трепетом, для вузького кола поціновувачів - це нова вершина світу виняткової розкоші.
Кожен телефон Caviar збирається в стінах італійської сімейної майстерні, виключно вручну, з використанням сімейних ноу-хау, які не підлягають розголошенню, а так само - найбільш дорогих матеріалів - золота, шкіри, діамантів, титану, рідкісних порід дерева. Число власників дорогоцінних Caviar у світі не так велике, тому що кожен телефон випускається обмеженою партією, однак серед власників золотих телефонів - найвизначніші діячі культури, бізнесу і політики.
У новому смартфоні Caviar Segnatura (від італійського segnatura - «підпис» ) втілена ідея бездоганності, аристократизму, зразкової репутації, це класика бізнесу, завжди актуальна, елегантна, виразна, продумана і благородна. Ефектний рельєф покриває все тіло телефону, немов облачая його у вишукані обладунки, блискучі чорні «стрічки» подібно атласу ковзають уздовж корпусу, створюючи контрастні тактильні відчуття, а золоті елементи виділяють особливий статус телефону.
«Я давно відправив свою Signature від Vertu у відставку. Але досі за нею сумую!» - зізнався один великий бізнесмен, який побажав залишитися невідомим. - «Коли мені вперше представили новинку від CAVIAR, я зрадів так, ніби зустрів старого друга, який, щоправда, помітно помолодшав, обзавівся десятком нових надможливостей, але зберіг характер і лиск!»
Плавні лінії золотий хвилі не випадково нагадують «галочку» Vertu - знамениту прикмету, що вказує на вишукану розкіш, на приналежність до вищого ешелону. Ілля Джакометті переосмислив цей елемент, надав йому більше плавності, неспішності й грації. Дорогоцінна хвиля дбайливо несе логотип Caviar - золотого осетра. Традиційна золота табличка прикрашена автографом Іллі Джакометті з правом першого підпису, як символом відповідальності та гарантії за досконалість кожного елемента унікального телефону.
Для того, щоб домогтися чорного глянсового блиску, що нагадує лаковий блиск нафти, була застосована технологія чорного нікелювання (Nichelatura Nera), яка використовується для додання ефектного і стійкого блиску чорних деталей при доопрацюванні Range Rover, Bentley та інших автомобілів класу «люкс».
Нова Segnatura створена для тих, хто пам'ятає епоху Vertu, але залишивши її в минулому, як дороге спогад, шукає нове, досконале рішення, яке відповідає всім вимогам і викликам часу.
Додатково