Menu

Гібридний автомобіль перемагає класичні боліди

В 2013 році в 80-й раз пройшли 24-годинні гонки у французькому місті Ле-Ман, і вперше переможцями стали гібридні автомобілі Audi R18 e-tron quattro

Гибридный автомобиль побеждает классические болиды

Задні колеса цієї моделі приводяться в рух дизельним мотором потужністю більше 500 л. с., а з передніми пов'язаний блок двигунів-генераторів електричної системи. У фазі гальмування генератор ефективніше зменшує швидкість, а отримана при цьому енергія допомагає автомобілю при розгоні. Родзинкою даної технології гоночного автомобіля є маховиковый накопичувач енергії: в боліді відсутні акумулятори або конденсатори - є лише виготовлений з вуглепластика маховик, який обертається у вакуумі і розганяється і затормаживаемый блоком двигуна-генератора. Таке незвичайне технологічне рішення забезпечує для гоночного автомобіля, що їде в безупинно мінливих режимах - від різкого прискорення до сильного гальмування, певні переваги. Маховик легше, ніж акумулятор, і в значно меншій мірі піддається впливу високих температур або перевантажень.

З-за того, що енергія в маховику може зберігатися лише нетривалий час, подібна технологія поки непридатна для серійних машин.

Додатково
|