Хмарний NFS гаманець від Приватбанку
На форумі банківських інновацій Finnext 2014, який пройшов 20 лютого в Москві, український ПриватБанк презентував власну розробку в області мобільного банкінгу. Дане рішення на сьогоднішній день корінним чином відрізняється від існуючих альтернатив.
Додаток складається з двох частин. Перша відноситься до програмної частини NFS гаманців,які зазвичай прив'язуються до апаратних платформах і банківським онлайн систем. Платформ, що підтримують технологію NFS з кожним днем стає все більше (толькоSamsung оголосив у лютому про апгрейд 10 своїх платформ до Android 4.4 KitKat). Для того, щоб піти від написання мільйонів рядків програмного коду, а також від оформлення окремих договорів під кожну систему (кожне рішення вимагає узгодження в трьох організаціях і підписання 9 документів обсягом 287 сторінок), ПриватБанк запропонував перенести NFS гаманці в хмарні рішення.
Тепер для того, щоб почати користуватися NFS гаманцем, користувачеві досить завантажити і встановити на своєму мобільному пристрої додаток Приват24 і відразу користуватися системою оплати. Якщо ж ви встановіть собі додаток LiqPay, то потрібно ще завести в нього дані своєї картки, поповнити рахунок, і вже тоді можна користуватися гаманцем для оплати товарів і послуг. Проте і цей шлях займає всього близько 2 хвилин.
Що ж із себе представляє додаток для мобільного банкінгу від Приватбанку?
Проаналізувавши існуючі на ринку рішення з точки зору юзабіліті, було прийнято рішення піти від гламуру і від зайвого функціоналу. В результаті розробники залишили мінімум необхідної інформації і функціоналу, а інтерфейс збудували у вигляді діалогу.
Як ми можемо бачити у всіх великих компаніях, що працюють в секторі В2С, для забезпечення комунікації з споживачами зазвичай використовуються колл-центри, підвішуючи абонента в середньому на 90 секунд прослуховувати автоматизоване меню. Це не гарантує вирішення проблеми дзвонить, і точно призводить до подразнення.
Для вирішення цієї проблеми ПриватБанк розробив систему чат-спілкування з потужною системою роботів. Маючи власну статистику найбільш частих запитів споживачів, достатньо просто створити алгоритм поведінки чат-робота, який може як відповідати на питання користувача, так і відпрацьовувати запит. Наприклад - відкрити депозит, оформити кредит і багато іншого. Якщо ж робот стикається з таким запитом клієнта, який не передбачили при створенні алгоритму, тоді система переключає користувача на менеджера, який підключається до діалогу.
Завдяки новій системі Приватбанку численні партнерські компанії можуть просто зареєструвавшись в системі SiteHeart Market створити свого робота з власним алгоритмом поведінки для здійснення транзакції, і опублікувати його в додатку мобільного банкінгу Приватбанку.
«Роботи в майбутньому будуть обслуговувати всі процеси нашого банку - зазначив Олександр Витязь, керівник «Центру електронного бізнесу» Приватбанку". - Банкінг 4.0 стає універсальною мультисистемной комунікаційною платформою, що дозволяє легко інтегрувати в неї нескінченну кількість нових функцій і продуктів, за лічені хвилини оновлювати функціонал системи, не витрачаючи час і людські ресурси на переписування та підтримання в робочому стані громіздкого програмного коду».
Роботи будуть обслуговувати 80% високочастотних запитів, а що залишилися 20% залишаться в компетенції живих менеджерів. Тим не менш, спілкування голосом не буде взагалі - всі комунікації будуть проходити в діалогах чату.
На даний момент у додаток заведені тільки банківські послуги, але в найближчому майбутньому можна буде купувати будь-які товари і послуги клієнтів і партнерів Приватбанку. Для цього достатньо зайти за адресою siteheart.com/ru/registration, зареєструватися і створити власного робота.
Додатково