Menu

Хмарний NFS гаманець від Приватбанку

На форумі банківських інновацій Finnext 2014, який пройшов 20 лютого в Москві, український ПриватБанк презентував власну розробку в області мобільного банкінгу. Дане рішення на сьогоднішній день корінним чином відрізняється від існуючих альтернатив.

Облачный NFS кошелек от ПриватБанка

Додаток складається з двох частин. Перша відноситься до програмної частини NFS гаманців,які зазвичай прив'язуються до апаратних платформах і банківським онлайн систем. Платформ, що підтримують технологію NFS з кожним днем стає все більше (толькоSamsung оголосив у лютому про апгрейд 10 своїх платформ до Android 4.4 KitKat). Для того, щоб піти від написання мільйонів рядків програмного коду, а також від оформлення окремих договорів під кожну систему (кожне рішення вимагає узгодження в трьох організаціях і підписання 9 документів обсягом 287 сторінок), ПриватБанк запропонував перенести NFS гаманці в хмарні рішення.

Тепер для того, щоб почати користуватися NFS гаманцем, користувачеві досить завантажити і встановити на своєму мобільному пристрої додаток Приват24 і відразу користуватися системою оплати. Якщо ж ви встановіть собі додаток LiqPay, то потрібно ще завести в нього дані своєї картки, поповнити рахунок, і вже тоді можна користуватися гаманцем для оплати товарів і послуг. Проте і цей шлях займає всього близько 2 хвилин.

Облачный NFS кошелек от ПриватБанка

Що ж із себе представляє додаток для мобільного банкінгу від Приватбанку?

Проаналізувавши існуючі на ринку рішення з точки зору юзабіліті, було прийнято рішення піти від гламуру і від зайвого функціоналу. В результаті розробники залишили мінімум необхідної інформації і функціоналу, а інтерфейс збудували у вигляді діалогу.

Як ми можемо бачити у всіх великих компаніях, що працюють в секторі В2С, для забезпечення комунікації з споживачами зазвичай використовуються колл-центри, підвішуючи абонента в середньому на 90 секунд прослуховувати автоматизоване меню. Це не гарантує вирішення проблеми дзвонить, і точно призводить до подразнення.

Для вирішення цієї проблеми ПриватБанк розробив систему чат-спілкування з потужною системою роботів. Маючи власну статистику найбільш частих запитів споживачів, достатньо просто створити алгоритм поведінки чат-робота, який може як відповідати на питання користувача, так і відпрацьовувати запит. Наприклад - відкрити депозит, оформити кредит і багато іншого. Якщо ж робот стикається з таким запитом клієнта, який не передбачили при створенні алгоритму, тоді система переключає користувача на менеджера, який підключається до діалогу.

Облачный NFS кошелек от ПриватБанка

Завдяки новій системі Приватбанку численні партнерські компанії можуть просто зареєструвавшись в системі SiteHeart Market створити свого робота з власним алгоритмом поведінки для здійснення транзакції, і опублікувати його в додатку мобільного банкінгу Приватбанку.

«Роботи в майбутньому будуть обслуговувати всі процеси нашого банку - зазначив Олександр Витязь, керівник «Центру електронного бізнесу» Приватбанку". - Банкінг 4.0 стає універсальною мультисистемной комунікаційною платформою, що дозволяє легко інтегрувати в неї нескінченну кількість нових функцій і продуктів, за лічені хвилини оновлювати функціонал системи, не витрачаючи час і людські ресурси на переписування та підтримання в робочому стані громіздкого програмного коду».

Облачный NFS кошелек от ПриватБанка

Роботи будуть обслуговувати 80% високочастотних запитів, а що залишилися 20% залишаться в компетенції живих менеджерів. Тим не менш, спілкування голосом не буде взагалі - всі комунікації будуть проходити в діалогах чату.

На даний момент у додаток заведені тільки банківські послуги, але в найближчому майбутньому можна буде купувати будь-які товари і послуги клієнтів і партнерів Приватбанку. Для цього достатньо зайти за адресою siteheart.com/ru/registration, зареєструватися і створити власного робота.

Додатково
|