Menu

TP-LINK підвела підсумки 2013 року та намітила перспективу

Компанія TP-LINK завершила 2013 рік із зростанням 65%, відвантаживши в Україні більше 1 600 000 одиниць продукції. Ринкова частка компанії на сьогоднішній день складає, за різними оцінками, від 58 до 62% в сегменті SOHO-продуктів.

TP-LINK подвела итоги 2013 года и наметила перспективу

Основна частина продажів (82%) як і раніше доводиться на бездротові пристрої, що узгоджується з тенденцією поширення Інтернету в країні і супутніми трендами - «планшетизацией» і «смартфонизацией» населення. Що стосується розподілу продаваних пристроїв на швидкості бездротового з'єднання, то продовжується міграція попиту з 150 на 300 Мбіт/с. Якщо на початку 2013 року кількість проданих пристроїв зі швидкістю передачі даних до 150 Мбіт/с співвідносилося до кількості пристроїв зі швидкістю 300 Мбіт/с як 80% і 20%, то до кінця року співвідношення становило вже 68% і 31% відповідно. При цьому більш швидкісні дводіапазонні (Dual Band) рішення продовжують залишатися «екзотикою», і, незважаючи на поступове зростання, поки не зайняли істотної частки, залишившись в межах 1%.

TP-LINK подвела итоги 2013 года и наметила перспективу

Перспективний стандарт високошвидкісного дводіапазонного Wi-Fi нового покоління IEEE 802.11ac в Україні досі не прийнятий, тому «АС» пристрої на український ринок компанія не поставляє, хоча на світовому ринку TP-LINK вже випустила і продає наступне покоління пристроїв на базі цього стандарту.

У 2014 році компанія TP-LINK зосередить свої основні зусилля на розвитку вже сформованого каналу продажів (який за підсумками 4-го кварталу становить понад 90% від загальних продажів компанії). Планується ряд акцій для кінцевих споживачів, що проводяться через роздрібних партнерів та Інтернет-провайдерів. Також велику увагу компанія планує приділити розвитку асортименту і якісного наповнення продукцією полиць роздрібних магазинів.

TP-LINK подвела итоги 2013 года и наметила перспективу

Компанія TP-LINK вже почала оновлювати продуктові лінійки. Протягом 2014 року планується вивести на український ринок близько 40 нових моделей, причому велика частина новинок буде представлена в бізнес-сегменті. У цілому, компанія розраховує до кінця року вийти на обсяг 2 300 000 пристроїв, при запланованій ринковій частці 65%.

Плануються зміни в політиці сервісу та технічної підтримки. База інстальованих пристроїв в Україні складає вже понад 4 000 000 одиниць. Це означає, що навіть за найскромнішими оцінками, не менше 10 000 000 чоловік в тій чи іншій формі щодня використовують продукцію TP-LINK. Це задає високу планку вимог до надійності пристроїв та підтримки користувачів, яка на сьогодні по праву вважається кращою в Україні.

Додатково
|