Menu

Huawei посіла третє місце в рейтингу світових поставок смартфонів

Компанія Huawei посіла третє місце в рейтингу світових поставок смартфонів за 2013 рік, згідно з провідною аналітичної фірмі, яка спеціалізується на дослідженнях ринку інформаційних технологій International Data Corporation (IDC), а також Strategy Analytics і Canalys.

Huawei заняла третье место в рейтинге мировых поставок смартфонов

Виходячи з даних, наданих IDC і Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, компанія Huawei зберегла третю позицію в рейтингу по світу в 2013 році, маючи найвищий показник зростання серед провідних постачальників у 67,5%. За підсумками 2013 року частка ринку компанії Huawei в смартфонах склала 3%.

Згідно з цим звітом, глобальні поставки смартфонів всіх світових брендів в сукупності в 2013 році зросли на 38%, при цьому більше одного мільярда з них було продано.

У четвертому кварталі 2013 року зростання поставок смартфонів компанії Huawei склало 56,5% (16,4 млн. одиниць).

«Huawei зберегла третю позицію в рейтингу поставок смартфонів по всьому світу, досягла найвищого річного зростання серед провідних постачальників, значно наростила рівень впізнаваності бренду Huawei, випускаючи пристрої під власним ім'ям, на відміну від попередніх періодів, коли пристрої випускалися для мобільних операторів», - прокоментувала IDC.

Рейтинг демонструє успіх правильно спланованої стратегії Huawei.

На сьогоднішній день, Huawei оголосила про випуск продукції більш ніж на 140 ринках за допомогою 600 каналів постачальників по всьому світу, в результаті чого компанія досягла високих показників збуту смартфонів більш ніж на 80% роздрібних ринків в Китаї, Росії, Україні, Італії, Саудівської Аравії, Філіппін і Південної Африки.

Варто відзначити, що 87% виробництва телефонів Huawei довелося на виробництво смартфонів, з яких 12% припадає на смартфони дорожче 250 доларів. Наприклад, флагманський смартфон Huawei Ascend Р6уже перевершив позначку в три мільйони штук за обсягом поставок з моменту його запуску 18 червня 2013 року.

Крім цього, Huawei запустила серію рекламних кампаній у всьому світі в підтримку свого бренду, яка включала в себе спонсорську діяльність з провідними футбольними організаціями, такими як Професійна Футбольна Ліга (LFP) в Іспанії, ФК Мілан в Італії, Боруссія Дортмунд у Німеччині, ФК Арсенал у Великобританії.

Третє місце в глобальному рейтингу посилює прагнення компанії Huawei стати одним з провідних брендів на ринку мобільних телефонів протягом найближчих п'яти років, шляхом надання технологічних інноваційних та модних продуктів.

Додатково
|