Menu

Домашнього Інтернету - домашній майстер

«Київстар» запропонував клієнтам «Домашнього Інтернету» обслуговування на дому. За викликом клієнта прийде персональний майстер і налаштує мережеве обладнання, програмне забезпечення, організовує домашню міні-мережа і навчить, як користуватися Інтернетом.
Домашнему Интернету - домашний мастер
«Київстар» запровадив послугу персональних майстрів для клієнтів «Домашнього Інтернету»

Тепер клієнти «Домашнього Інтернету» можуть не турбуватися про налаштування домашніх мереж і програмного забезпечення самостійно. Будь-який з клієнтів має можливість викликати додому персонального майстра для вирішення технічних питань, які можуть виникнути при використанні фіксованого інтернету «Київстар». Послуга «Майстер» призначена для клієнтів, яким необхідно додаткове обслуговування, пов'язане з налаштуванням комп'ютерів, мережевого обладнання та інтернету.

Замовивши послугу «Майстер», клієнт отримує следующий сервис: візит додому персонального майстра, діагностування устаткування для підключення Домашнього Інтернету» - комп'ютерів, ноутбуків, планшетів і смартфонів, налаштування програмного забезпечення, установку Wi-Fi-роутера і підключення до нього обладнання клієнта, настроювання домашньої комп'ютерної мережі, демонстрацію працездатності послуги і консультування на дому з різних питань користування фіксованим інтернетом «Київстар».

Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку: «За даними досліджень, понад 26% жителів України не мають навичок користування комп'ютером та інтернетом. «Київстар» піклується про те, щоб наші послуги були зручні і зрозумілі для всіх клієнтів, незалежно від рівня знань, віку та технічної підготовки. Тому ми впроваджуємо службу персональних майстрів, які будуть допомагати клієнту у себе вдома отримувати всю необхідну допомогу по налаштуванню електронного обладнання або програмного забезпечення для інтернету».

Майстри можна викликати в будь-який зручний для клієнта день, з 08.00 до 20.00. Вартість послуги становить 60 грн за візит. На вартість не впливають обсяг робіт і час, витрачений майстром на виконання замовлення. Оплата за послугу здійснюється шляхом списання коштів з особового рахунку клієнта, причому тільки після того, як клієнт візьме роботу. Для цього він повинен зробити відмітку про виконану роботу в системі «Мій Київстар».

Щоб замовити візит спеціаліста, клієнту «Домашнього Інтернету» достатньо подзвонити в центр телефонного обслуговування абонентів за номерами 460 (дзвінки з мережі «Київстар» і Beeline не тарифікуються) або 0-800-300-460.

|