Menu

MSN аналізує соціальні мережі

Новий сервіс, що став частиною порталу і отримав назву msnNOW, збирає і аналізує дані з популярних соціальних мереж, відображаючи в реальному часі найпопулярніші та обговорювані теми.
MSN анализирует социальные сети
Портал MSN поповнився новим сервісом мережевим

C допомогою пошукової системи Bing msnNOW збирає контент з Facebook, Twitter і сайту BreakingNews.Com.

Зібраний контент аналізується і рейтингується за допомогою спеціального алгоритму. Крім того, у формуванні стрічки беруть участь 20 редакторів, в обов'язки яких входить складання анотацій і коротких посилань на найбільш значущі новини. При цьому редактори msnNOW перевіряють контент і релевантність і достовірність. У деяких випадках у їх завдання входить і підготовка спростувань, - тоді, коли в соціальних мережах поширюється недостовірна або сфальсифікована інформація. При цьому видаляти посилання на активне обговорення нехай навіть недостовірних новин редактори не стануть. Нарешті, займуться редактори і видаленням грубі і образливі коментарі, що, на жаль, не буває зайвою.

Бренд менеджер глобального MSN.com Боб Віссі вважає, що цільова аудиторія проекту - люди у віці 25 - 45 років. Він підкреслює, що MSN призначений для тих, хто витрачає на читання новин в Мережі не більше 5 - 10 хвилин за раз.

|