Menu

Kaspersky Lab з'ясувала, ніж чоловіки відрізняються від жінок у питаннях захисту дітей в Інтернеті

Чоловіки і жінки в рівній мірі схильні контролювати своїх дітей під час їх перебування в Інтернеті, дбаючи про те, що вони можуть стати жертвою якоїсь загрози в Мережі. Такі висновки були зроблені за підсумками глобального дослідження, проведеного Kaspersky Lab спільно з незалежним аналітичним агентством B2B International.

 

Kaspersky Lab выяснила, чем мужчины отличаются от женщин в вопросах защиты детей в Интернете

Незважаючи на те, що в масовій свідомості сприйняття жінок нерозривно пов'язане з трепетною і всебічної турботою про дітей, чоловіки і жінки однаково виявляють ініціативу і стурбованість, коли мова заходить про безпеку дітей в Інтернеті. Так, трохи більше чверті чоловіків - а точніше 29% - переживають з-за того, що не контролюють, що їх діти бачать і роблять в Мережі. Стурбованих подібними питаннями жінок трохи менше - 28%.

38% опитаних жінок заявили, що намагаються стежити за дітьми, коли ті користуються Інтернетом,аналогічний показник серед чоловіків становить 37%. При цьому чоловіки турбуються про своїх чад трохи більше діяльно. Вони, наприклад, частіше перевіряють історію відвідин сайтів в інтернет-браузері - в 36% випадків, жінки ж тільки у 34%.крім того, чоловіки частіше за жінок покладають завдання забезпечення безпеки дітей в Інтернеті на спеціальні програми з функціями батьківського контролю. Подібні технологічні засоби використовують 29% чоловіків і 24% жінок. З іншого боку, в ході опитування саме жінки більшою мірою зазначили, що вони вкрай зацікавлені в ефективних рішеннях для захисту дітей в Мережі і з радістю скористалися б ними - про це заявили 76% дам. Серед чоловіків потреба в таких програмних засобах дещо нижча: за підсумками дослідження показник становив 70%. Можливо, ця різниця в бажанні мати ефективне рішення для захисту дітей у Мережі обумовлена тим, що чоловіки вже активніше жінок використовують подібні програми.

У тому, що стосується контролю дітей в соціальних медіа, дослідження показало, що жінки і чоловіки по всьому світу однаково часто додаються в друзі до своїх дітей в різних сервісах соціальних мереж - по 20% на кожен підлогу відповідно.

Додатково Віджет від SocialMart
|